Friday, October 22, 2010

LeLaKi EgO

ak bc artikel tntng lelaki ego nie dri laman web Tentang Cinta..
agk sedih tp banyak pengajaran...
yg pling bt ak rs nk post...
tntg pesanan untuk lelaki yg penulis tulis...

Pesanan buat semua lelaki, hargailah wanita yang menyayangi kamu. Jangan jadi macam aku. Matanya sangat cantik tapi aku selalu biarkan dia mengalirkan air mata dengan perbuatanku. Hidungnya yang kecil dan comel selalu aku sesakkan dengan asap rokokku walaupun aku tahu dia tak suka dan asap rokok boleh buat dia sakit kepala. Bibirnya sangat indah tapi aku selalu biarkan bibir itu tersenyum paksa kerana mengalah dengan setiap kemahuanku. Telinganya aku tak pernah nampak, terlindung, tapi telinga itu sering aku biarkan menerima segala marahku. Hatinya sangat lembut, dan aku selalu toreh dengan belati tajam dan aku biarkan dia merawat sendiri luka itu. Akhirnya, aku hanyalah lelaki ego yang tak memiliki apa-apa kerana dia sudah dimiliki orang lain.

pada kwn2 ak..setia la dgn pasangan msing...
jgn la trlalu ego..
tnpa fikir perasaan org ln..
even psngan kite trlalu syg kn kite...
tp suatu hri nnti...
die ttp akn bosan dgn perngai kite...

No comments:

Post a Comment