Tuesday, August 16, 2011

To Mr.Fidi--->Kenapa Saya Sayang & Cinta Awak?

td Mr. Fidi tnye ak..knp ak syg & cinta die??mcm mne nk jwb nie ke??susah soalan nie...mcm jwb exam pla kn...hahaha...even skrng tgh stdy coding n programming...tp trpksa jg cri jwpan utk soalan tue...hehehe...

Sebenarnya...xd jawapan utk soalan tue...ak syg die sbb ak syg die la...bkn sbb die hensem ke..bkn sbb dia kaya ke...bkn sbb suara die ke...perasaan tue dtg dgn tibe2..tibe2 je ia lahir di hati ini...
tp sbb die nk sgt jwpan kn...so ak kne la jwb...

1- Sebab Mr.Fidi kekasih saya...so kalu bkn kekasih Mr.Fidi perlu ke ad perasaan syg n cinta mcm kekasih...xperlu kot...kalu jd kekasih even b4 tue kwn pn..perasaan tue lme2 akn wujud sndri kt hati masing-masing...

2- Sebab ALLAH telah mendekatkan hati saya dengan hati Mr.Fidi...tiap hari saya berdoa agr hati kita didekatkan kalu memang ad jodoh diantara kita n jauh kn kalu tiada jodoh..So kalu hati kita jauh, maknanya tiada la perasaan syg n cinta tue kn...kn..Mr.Fidi...

3- Sebab Mr.Fidi bakal suami saya...kalu dh nama pun bakal suami..kene la ad perasaan tue kn..memang le bercinta selepas kawin..tp disebabkn kita kenal sebelum kawin, so timbul perasaan tue dlu...Kenapa bakal suami je bkn suami...sebab kita belum kawin lg..so hanya bakal suami even xlama lagi je status tue berubah...

4- Sebab Mr.Fidi bakal papa utk anak2 kita...kalu papa utk anak2 org len, pe jadah nya saya nak sayang n cinta...so disebabkan bakal papa utk anak2 kita yg xtentu wujud lg ke x..kne la ad perasaan syg n cinta tue...t kalu xd, pe pla kata anak2 kn..hahahaha...mcm dh ad je...

5- Lastly...sbb Mr.Fidi syg n cintakn saya juga...so saya kene membalasnya..pe guna saya nak syg n cinta org yg dah tentu xsyg kn saya...kenapa kita nak terhegeh2 pada yg xsudi..kan yg sudi ada depan mata...hehehe...

Ni je jawapan yg saya sempat fikir ye Mr.Fidi...how u want to check it..its depends on u...hope i get full mark for dats anwers...:)

No comments:

Post a Comment