Friday, February 10, 2012

Couple ---> Tunang

Alhamdulillah...syukur...
itu je yang mampu aku ucapkan...
Tanggal 23/1/2012 akhirnya aku mendapat hadiah yang sangat bernilai dari seorang lelaki...
yang menunjukkan dia benar2 ikhlas untuk memiliki aku....
Merisik...Meminang...Bertunang...berlaku serentak dalam sehari...

Perhubungan selama 2 tahun setengah...dieratkan lagi dengan majlis pertunangan...
Majlis pun buat kecik-kecik je...
hanya keluarga dari kedua belah pihak je yang datang...
hanya yang rapat sahaja diberitahu sebelum majlis pertunangan...
xnak ada yang berkecil hati...xnak pengalaman lama dengan kawan or maybe bukan kawan...berulang kembali...
xsanggup aku nak menghampakan dan merahsiakan dari kawan2 baik ak...
cukup lah hanya teman rapat sahaja yang tau dulu sebelum majlis..takut apa yang dirancang tidak menjadi...

Sehari sebelum majlis...kawan sekerja a.k.a kakak kesayangan aku sanggup singgah rumah sebentar untuk melihat apa yang xcukup...thanks kak siti...luv u so much...
Kadang-kadang benda yang menggembirakan kita...xmenggembirakan orang lain kan...
Susah nak puaskan hati semua pihak...still ada yang xsuka berita pertunangan kami..
Saya minta maaf banyak-banyak ye awak...

Gambar aku dah letak kat post dulu..tapi ada dua je...sebab yang lain bila upload jadi rosak pula..t try upload lagi...

Insyaallah...2013 akan menyaksikan kami disatukan sebagai suami isteri...semoga semua berjalan lancar..time tue baru semua akan dijemput...

UMP menjadikan saksi pertemuan kami...
Karnival Jom Masuk U menjadi saksi perkenalan kami...
Cafe UMP menjadi saksi lamaran untuk bergelar kekasih hati...
Tasik Ayer Keroh menjadi saksi lamaran untuk bergelar isteri...
Rumah nenekku menjadi saksi pertunangan kami...


YA ALLAH berkati hubungan kami ini...panjangkan jodoh kami ini sehingga akhir hayat...
permudahkan hubungan kami ini...Amin..



No comments:

Post a Comment