Wednesday, February 1, 2012

Relationship Status

sekarang facebook n twitter sangat2 la popular ye...
aku nak cerita pasal relationship status nie...
ramai juga kan orang ingat relationship status kat FB nie main2 je..
tukar2 sesuka hati je...

Aku start tukar relationship dari single ke inrelationship after ak jumpa dengan kekasih a.k.a my fiance...
sekarang bila ak tukar inrelationship kepada engaged..ramai pula xpercaya ye..
sukati la mahu percaya atau tidak..
ramai yang anggap aku main-main or saja2 tukar sebab ramai kawan2 yang buat macam tue..
itu orang lain ye..but not me...
i'm serius wat i do..

sebenarnya bukan aku malas nak letak gambar pertunangan kami kat Facebook...
tapi demi memenuhi permintaan family ak yang xbagi ak letak gambar kat dalam facebook ak..
so xdapat la nak letak...
cuma kat dalam facebook my fiance je la ada..
so boleh tengok ye..BUT sory..it's private..only who become his friend can see it...
nanti aku update pasal majlis yang kecil-kecil tue ye...

No comments:

Post a Comment